hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 458
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Újra elutasította a brit parlament a Brexit-megállapodást.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Ügyes fogás!

#4
Store Insider >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-22

Ötödször indul Az Év Boltja verseny. További jó hír, hogy a pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A gyártó önkéntesen hívja vissza a terméket.

#7
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A kampányvideó több országban fog futni, több nyelven.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.