hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 291
#1
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A szolgáltatások exportja 6,9 százalékkal, importja 3,9 százalékkal csökkent az első negyedévben.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

A bruttó hazai termék volumene az első negyedévben 2,2 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

A forgalomcsökkenéssel egyenes arányban enyhítené az üzlethelyiségek bérleti díját a BKIK.

#6
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Koronavírus trendek a közvetlen értékesítésben: egészség, digitalizáció, biztonság.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

Már márciusban elkezdődött a létszámcsökkentés.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

A termelők és a baromfiiparban tevékenykedő élelmiszeripari cégek is részesülhetnek a forrásból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.