hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 416
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

A beruházások legnépszerűbb céljai az IT fejlesztések.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A vírus megjelenését követően a kategória értékesítése a vendéglátóiparban gyakorlatilag lenullázódott.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-10

Egy év alatt radikálisan megváltoztak a vállalatok elvárásai a céges flották terén.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-10

Több száz új csomagátvételi ponttal bővül az Alza.hu kiszállítási hálózata Magyarországon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Sok cégnél maradhat meg a home office és a csökkentett munkaidő.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Bőven fog exportra jutni a gabonából.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az élelmiszer, ital és dohánytermék gyártása kismértékben emelkedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc hazai áruházai.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A növényi olajok és a tejtermékek nyomták meg a FAO élelmiszerár-indexét, míg a hús és rizs ára csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.