hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 396
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Baba bisztró és pihenő sarok is helyet kapott az áruházban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Két skót vállalkozó elmés ötlettel lassítaná le az erdőirtások globális sebességét.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-02

Százezer liter krémet és szérumot szívott be a magyarok arcbőre.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

A kuponos napok hónapjában 40 %-al ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

9 különböző márkájú menstruációs tölcsért tesztelt a fogyasztóvédelmi szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.