hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 404
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Tavaly például összesen 27 millió ilyen terméket foglaltak le az uniós vámhatóságok.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

#3
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-09-03

A Store Insider szaklap 2019 őszén egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez! Jelentkezés ITT!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

2019-ben is Great Taste csillagokkal jutalmazták a Grapoila olajokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

Egyes saját márkáinál egyáltalán nem fognak pálmaolajat használni az év végére.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Hogyan lehet meglovagolni a mentes és tudatos healthy-beauty trendet?

#7
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-07-01

Folytatódik a népszerű, mentes termékeket megmérettető Mentes-M verseny: a nevezéseket szeptember 6-ig várjuk!

#8
Store Insider
2019-06-26

A World Sustainability Organization megkezdi magyarországi tájékoztató kampányát.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Baba bisztró és pihenő sarok is helyet kapott az áruházban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.