hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 304
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Helyettesíthetik-e a pálmaolajat a hazai olajosnövények?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Napok alatt 36 ezren írták alá, hogy hazánkban is legyenek csomagolás nélküli kozmetikumok.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-19

Az idén 15. éves vállalat éppen nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenységet.

#5
Store Insider
2019-11-19

Hogy kerül egy labor a Superbrands-díjazottak közé? 

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

Egyre kevésbé vagyunk tisztában a hamisítás okozta társadalmi és gazdasági károk következményeivel.

#7
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2019-10-04

Gratulálunk győzteseinknek! Immáron második alkalommal rendezte meg Mentes-M versenyét a PPH Média és a Store Insider.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-24

Az uniós hatóságok 2013 és 2017 között csaknem 12 milliárd euro értékben foglaltak le hamisított árut.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Tavaly például összesen 27 millió ilyen terméket foglaltak le az uniós vámhatóságok.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.