hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1310
#1
2019-06-07
08:30:00

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A másfél perces spotokból álló széria 200 részes lesz.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A dm idén kilencedik alkalommal hirdeti meg a Nap gyermekei pályázatot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

Az anyák napi küzdelmeire világít rá anyák napi televíziós hirdetésében a vállalat.

#8
Store Insider
2019-05-06

Két rangos nemzetközi díjat is nyert a budapesti gimnazisták informatikai fejlesztése.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A rangos megmérettetésen Palágyi Eszter, Michelin-csillagos mesterszakács is tagja a döntőbizottságnak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

Az ügynökség feladata a Kalumba tavaszi kampányának levezénylése lesz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.