hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 139
#1
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

A kuponok vásárlásáról készített kutatást a Bónusz Brigád és a GKI Digital.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Több mint 66 millió forint adomány gyűlt össze a szeretet.éhség nevű program keretében.

#4
Store Insider
2018-12-18

Az új év, új élet, új szakma mottó jegyében sokan vágnak bele egy képzésbe az esztendő elején.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Az áruházlánc partnerként idén is részt vesz az Ökumenikus Segélyszervezet jótékonysági akciójában.

#7
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Egyértelműbb ÁFA szabályokra hívja fel a figyelmet a Deloitte az utalványokkal kapcsolatban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Az offline megoldásoktól egyre jobban eltávolodnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.