hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 60
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#2
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az adónem szabályozásában kedvező változásokat hozott a szociális hozzájárulási adóról szóló új törvény.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Hazánk nagyobb részesedést kér a kelet-közép-európai gazdálkodóknak az EU kutatási-fejlesztési forrásaiból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Magas a kkv-k beruházási szándéka: informatikai fejlesztésekre készülnek a legtöbben. 

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Növeli kutatás-fejlesztési kiadásait a közép-európai cégek többsége.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

A biotechnológiai centrum létesítésével első körben 88 magas hozzáadott-értékű munkahely jön létre.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.