hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 360
#1
Store Insider
2019-04-10

Kevés a kifogásolható élelmiszer a boltok polcain.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

Nagyjából fele arányban étkezési búzalisztet tartalmaznak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

DON toxin szennyezettsége miatt két zabkása már a legelején elbukott a Nébih terméktesztjén.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#8
Store Insider
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#9
Store Insider
2019-01-10

Összesen 8.065.154 forintnyi kiszabott bírság lett a téli szezonális mustra mérlege.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Újból gyógyszer-hatóanyag jelenléte miatt kellett kivonni a forgalomból egy potencianövelő készítményt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.