hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 102
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér is található az ALDI saját borai között.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Látta, hogy a bolti vásárlók is valami ilyesmit csinálnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Maholnap hűtőtáska alkalmazása nélkül férhetünk bármikor hidegen hozzá a magunkkal hurcolt üdítőkhöz.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

2018-ban minden eddiginél több pincészet csatlakozott az ernyőbrandhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Az esemény a maga nemében a világ legmeghatározóbb expójának számít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.