hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Az AMC versenyén az ifjú séfeknek hazai alapanyagokból készült ételekkel kellett lenyűgözniük a zsűrit.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-05

Egyszerűbbé vált a gomba fóliasátrak létesítése a NAK által kezdeményezett jogszabály-módosítás nyomán.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen.

#5
Store Insider
2018-05-04

Az éves 1-1,5 kg-os személyenkénti gombafogyasztás duplája lenne az ideális.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Egy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűvé nyilvánított projekt eredményeként válik azzá.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégcsoport évente mintegy 5000 tonna gombát forgalmaz.

#8
Store Insider
2017-10-02

A kezdeményezés”rózsaszínben” hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára.

#9
Store Insider
2017-09-18

Csiperkéből és laskából esszük a legtöbbet, de az egy főre eső gombafogyasztás így is alacsony.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.