hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-27

Az önkiszolgáló kasszák használatát az Országos Kereskedelmi Szövetség is javasolja.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

Párhuzamos interjú a Laurel vezetőivel: Bessenyei István tulajdonossal és Bessenyei Attila ügyvezető igazgatóval.

#3
Store Insider
2019-12-13

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-19

2017-2019. között zajlott a Manna ABC üzleteinek Laura kasszarendszerre történő digitalizálása. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-30

A töltött káposztától a somlói galuskáig.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Idén is bővelkedett az újdonságokban a cég retail konferenciája.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

Tudósítás a 8. Laurel Retail Konferenciáról – 2. rész.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A kereskedelempolitika önálló államtitkárságot kap az Innovációs és Technológiai Minisztériumban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A hatékonyság javítása a magyar gazdaság legjobb esélye.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-24

A szektor a nem elhanyagolható mértékű munkaerőhiány ellenére is kifejezetten termelékeny tud lenni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.