hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Úgy tűnhet, az elmúlt években sorra dőlnek meg társadalmi tabuk, de messze még a vége.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-13

Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz, hogy tegyünk többet egy tabumentesebb világért.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Az influencer marketingnek most alakulnak ki a részletes játékszabályai, de nem kell tartani tőle.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

Egyetlen kattintás távolságra van attól, hogy megismerje a Top 331-et.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.