hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 632
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

2020. évi újdonság: Féltáv, azaz 2.600 méteres rövidebb táv, amely Boglárról indul.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#5
Store Insider
2020-06-23

A korábban nagy sikerrel futó eseménysorozatra már regisztrálhatnak a hazai vállalkozások.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a diszkontlánc.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

60 millió forint értékű élelmiszeradománnyal támogatja a Heim Pál gyermekkórházat a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#9
Store Insider
2020-05-13

Meghódítják a gasztrovilágot a génbankból kiszabadított ritka paradicsomok.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.