hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 594
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A maga szakmájában a világ legjobbjai közé választották Herczeg Ágnest.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát a diszkontlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

Kiváló alternatíva a húsmentes és klímatudatos étkezéshez.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Megjelent a Lidl Magyarország szakácskönyvsorozatának legfrissebb, ötödik kötete.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A cég nyereményjátékkal tette emlékezetessé saját 15. születésnapját.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Elkezdte a melegítést az ünnepekre Magyarország egyik legnagyobb diszkontlánca.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

Potenciálisan fémforgácsot tartalmazhat a termék.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A Lidl karácsonyi Deluxe kínálatával változatos ételek kerülhetnek a gazdagon díszített ünnepi asztalra.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

Folyamatosan emelkedik az eladók létszáma, mégis óriási a hiány, ami a betöltetlen álláshelyek statisztikáiból is látszik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

Az Egyesült Királyságban szervezett kampány a vevők vásárlási szokásainak megváltoztatását célozza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.