hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 599
#1
Store Insider
2020-01-14

A termékben a Lidl saját minőségellenőrzési vizsgálatai határérték feletti érésszabályozó szermaradványt mutattak ki.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

A cég az eseményen friss gyümölcsöket biztosít a játékosok, az edzők, a játékvezetők és az önkéntesek számára.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Az Ynsight Research arra kereste a választ, hogy melyik üzletlánc a legnépszerűbb az online térben. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Írországban eltávolítja a gyermekek animált bálványainak képét saját márkás gabonapelyheiről a Lidl.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-19

Az idén 15. éves vállalat éppen nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenységet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A maga szakmájában a világ legjobbjai közé választották Herczeg Ágnest.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát a diszkontlánc.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

Kiváló alternatíva a húsmentes és klímatudatos étkezéshez.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Megjelent a Lidl Magyarország szakácskönyvsorozatának legfrissebb, ötödik kötete.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A cég nyereményjátékkal tette emlékezetessé saját 15. születésnapját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.