hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 614
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-25

Ki hogyan teszi biztonságosabbá a vásárlást a vírussal szemben? - A Store Insider képes összefoglalója.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-19

Joghurtot és vaníliás tejet juttat a rászorulóknak az Élelmiszerbankkal közösen a Fino cégcsoport.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-19

A termék elfogyasztása a szulfitokra allergiások számára potenciálisan veszélyes lehet.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-18

Egyes osztrák üzletekben, időközönként csak az idősöket engedik vásárolni - több élelmiszerbolt kész átállni az új rendre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

A szervezet tagvállalkozásai szigorú egészségügyi és biztonsági követelmények alapján végzik tevékenységüket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A szövetség több tanácsot is megfogalmazott a bolti vevők számára az új koronavírus elleni védekezéshez.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-10

Fekete Gergely igazolt a Dreherhez. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-05

6000 munkavállalóját mozgósította a Lidl.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

Az óceán mellől még időben elhalászott műanyagot is integrál egyes termékeinek kiszerelésébe a Lidl.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.