hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 569
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Az új kampányért már a cég ügynökségi partnere, a Carbon Group felel.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-26

Dobozos bor – de nem úgy ahogy gondolná. Tibi atya hatalmas meglepetéssel rukkol elő az idei nyárra!

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A World Whiskies Awards nevű versenyen találták a maga nemében legjobbnak a diszkontlánc italát.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.