hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 747
#1
Store Insider >> Vásárló
2021-10-19

Saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só és cukor mennyiségét a Lidl.

#2
Store Insider >> Kereskedő
2021-10-18

A funkcionális és mentes élelmiszerek növekvő népszerűségének a pandémia újabb lendületet adott. A szegmens iránti fokozott érdeklődés okán a Lidl legutóbbi beszállítói programja is ezekre a termékcsoportokra fókuszált.

#3
Store Insider >> Márka
2021-10-15

Duplacsokis cukormentes muffin mix, kenhető tofukrém és tetováltbőr-ápoló termékcsalád: az idei Mentes-M verseny minden eddiginél színesebb volt food és non-food kategóriában egyaránt.

#4
Store Insider >> Márka
2021-10-14

Termékfejlesztései során 2019-től már 532,1 tonna cukorral  és 42 tonna sóval kevesebbet használt fel az ízélmény befolyásolása nélkül a diszkontlánc.

#5
Store Insider >> Márka
2021-10-07

A Lidl Magyarország áruházaiban új, környezetbarát, ugyanakkor tartós nyugtákat vezetett be. A vállalat ezáltal is hozzájárul környezetünk megóvásához és környezetbarátabbá teszi a vásárlást a fogyasztók számára.

#6
Store Insider >> Vásárló
2021-10-05

A Lidl saját hálózatán keresztül juttatja el a magyar termelők borait a külpiacokra. A diszkontlánc 2020-ban rekordot döntött, 25 százalékos növekedést produkálva 6,3 milliárd forint értékben értékesített magyar borokat a külföldön.

#7
Store Insider >> Márka
2021-09-29

Megjelenésekor a Blue Mobile nevű konstrukció a pre-paid piac ászának számított, mára azonban az egész szegmens meredek esésnek indult.

#8
Store Insider >> Márka
2021-09-22

Aktív érdeklődés kísérte a Lidl Akadémia Plusz szeptemberi rendezvényét, amelyen a tej és tejtermékek kerültek terítékre. Főként feldolgozók képviseltették magukat, akik a személyes kapcsolatépítés mellett a szektor aktuális trendjeit, aktualitásait is megismerhették.

#9
Store Insider >> Márka
2021-09-20

A Lidl idén rekordmennyiségű, mintegy 17 000 tonna hazai görögdinnyét értékesített belföldön és a külpiacokon összesen, mely közel 50 százalékos növekedést jelent a 2020-as szezonhoz képest.

#10
Store Insider >> Nemzetközi FMCG hírek
2021-09-14

Lidl Belgium is set to replace its own-brand range of products that carry a sustainable label with a new campaign called ZAAM.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!