hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 517
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-04

Pár egyszerű módszerrel azonban már most fenntarthatóbbá tehetjük az otthonunkat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

A cég új reklámja szerint nem kell többé az otthon készült, problémás rántott csirkére fanyalodnunk.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Független kisboltok és vásárlóik egészségének megóvására indult program.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Külső segítséggel kívánja megújítani arculatát a hivatal.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A tisztességes kereskedelemre vonatkozó ajánlást tett közzé a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Idén is folytatódik az ÖMKI tavaly elindított, népszerű kezdeményezése.

#9
Store Insider
2020-04-30

Valósítsuk meg együtt online rendezvényét, amely egy videóinterjútól kezdve, webinárium, de akár sajtótájékoztató is lehet. Segítünk a szakmai célközönség elérésében!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

6 dolog, amit minden e-kereskedőnek tudnia kellene.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.