hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1057
#1
Store Insider
2019-09-20

GS1 nyomonkövetési szakértőként versenyképes, értékes, nemzetközi innovációkon alapuló szaktudást sajátíthat el. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

A szakmai program mostanra 119 hazai élelmiszergyártót és -forgalmazót mutatott be.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A cég 1,3 milliárd forintból fogja megvalósítani a beruházást.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A cég tisztítószer-koncentrátum forgalmazásával teszi környezetbarátabbá a működését.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-28

A szálló por mintegy 80%-át kiszűrő légtisztítóval rendkívül tiszta levegő biztosítható a logisztikai központban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

Csekély összegű támogatási program indul a hazai termelés újraélesztéséhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

A Waberer's Szemerey Logisztika Kft. logisztikai szolgáltatásokat fog nyújtani az autógyártó győri üzemében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Nő Magyarország logisztikai versenyképessége a csatlakozással.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

Yannick Mooijman Jim Kearneyt váltja a pozícióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.