hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1160
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-06

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

A cég a stratégiailag jól elhelyezkedő középmagyarországi Jászkisért mindazonáltal továbbra sem hagyja el.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

2021-től meghosszabbodik a jótállási idő a 100 000 forint feletti termékekre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Hazánkban idén mintegy 525 hektáron termesztenek a gyümölcsből.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Tízezer négyzetméter alapterületű új logisztikai raktárközpont épül Debrecenben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.