hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1015
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

2018-as tevékenysége után nem fizet osztalékot a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Ez derül ki az MNB Kereskedelmiingatlan-piaci jelentéséből.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Egy magyar startup megreformálná az európai éttermek alapanyag-ellátási rendszerét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az egység 125 telepakolt kamionnyi áru befogadására alkalmas.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-08

A magyar fél az élelmiszeriparra a vízgazdálkodásra és a mezőgazdaságra helyezte a hangsúlyt.

#6
Store Insider
2019-04-02

A SPAR üzleti filozófiájának egyik sarkalatos pontja a környezettudatos vállalatirányítás.

#7
Store Insider
2019-04-01

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta.

#8
Store Insider
2019-03-29

Az árufeltöltés kritikus pontja a kereskedelmi egységek működésének. A Pricer fejlesztése erre ad megoldást! (x)

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-03-26

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.