hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1099
#1
Store Insider
2020-02-25

A csomagpontos szállításnak költségcsökkentő, hatékonyságnövelő és vásárlásösztönző hatása is lehet, de persze nem mindenkinek ugyanaz fontos, amikor az átvételi lehetőségek közül választ.

#2
Store Insider
2020-02-24

Online és offline vásárlás összekapcsolása, fenntarthatóság álltak idén a fókuszban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Február 1-től Csorba László irányítja a Praktiker logisztikai folyamatait.

#4
Store Insider
2020-02-17

A Pricer elektronikus polccímke rendszer világszinten piacvezető a digitális árcímkézés területén.(x)

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kereskedő és webáruházi technikus, ez az egyik, valamint kereskedelmi értékesítő, a másik.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Közlekedésbiztonsági fórumot és workshopot tartott az Unilever.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Mobilitási Csomag és a sofőrhiány jelentik a legnagyobb kihívást az ágazatban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Túl rövid idő áll rendelkezésre az Egyesült Királyság és az EU közötti kereskedelmi egyezménykidolgozásához.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Elkészült a Magyar Máltai Szeretetszolgálat logisztikai központja Kecskeméten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.