hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1001
#1
Store Insider
2019-03-18

Az Ekol alapítója visszavásárolta cégének részvénytöbbségét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

#5
Store Insider
2019-03-01

Dr. Kertész Márton lett a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda munkajogi és compliance vezetője.

#6
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#8
Store Insider
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#10
Store Insider
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.