hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1031
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

2019. június 15-én és június 16-án korlátozás nélkül közlekedhetnek a nehéz tehergépkocsik az utakon.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-03

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR - Megvannak a helyszínek.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

Az ágazat modernizációjára kiírt pályázatokat ismertette az infokommunikációért felelős helyettes államtitkár.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-29

Minden harmadik magyar az eMAG-on vásárol.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Másodszor rendezte meg egyetemisták között a fenntarthatósági versenyét a Heineken.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A Tetra Pak újabb piacokon vezeti be ismét az eredeti Tetra Pak csomagolást.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Az áruházlánc az E.ON-nal közösen alakítja ki a rendszert.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.