hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1482
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Az árbevétele pedig csaknem 10 százalékkal növekedett.

#3
Store Insider
2019-05-10

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-02

Százezer liter krémet és szérumot szívott be a magyarok arcbőre.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#8
Store Insider
2019-04-10

27 százalékuk minden vásárlás után megteszi ezt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Négyen pályáztak a feladatra.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

A kuponos napok hónapjában 40 %-al ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.