hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Balogh Barbara lett a cég Marketing és trade marketing igazgatója.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Meglátásuk szerint a felnőttek is voltak fiatalok.

#4
Store Insider
2018-11-22

Krémlikőrrel készült édességekkel várja az ünnepeket a Baileys és a Waffle & Love.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A legtehetségesebb feltörekvő zenekart keresik a Lángoló Gitárok és a fesztivál közös versenyén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég jelentős tépelődéstől szabadítja meg a fogyasztókat.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A márka 50. születésnapi pr- és event feladataiért a Republic Group felel.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Mostantól teljesen megújul a Pöttyös GURU, plusz két új ízváltozat is érkezik belőle a boltokba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.