hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 543
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Megszületett a Szentkirályi Magyarország.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Új tulajdonosa van a Dressa.hu-nak.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#4
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-08

Az ALDI-nál nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is hazai tejből készül. (x)

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Az új kampányért már a cég ügynökségi partnere, a Carbon Group felel.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A jelenlegi nevet már csak 3 évig használhatja a cég, de a logó és a szlogen maradhat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.