hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1995
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Jövőre lecserélik a háztartási nagygépek energiafogyasztását jelző eddigi matricákat.

#3
Store Insider
2020-08-05

A Szentivánéji Álom torta is látogatást tett a WESSLING Hungary Kft. Élelmiszervizsgáló Laboratóriumában.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Indul a Médiaunió Alapítvány élelmiszer-pazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Ingyenesen letölthető kiadói laptársunk a Pont Itt magazin különszáma: minden a biztonságos vendégélményről.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

A bőrápoló spray-vel kapcsolatban vélhetően valótlan állításokat fogalmaz meg a hirdetés.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-27

A cég új amerikai kampánya szerint ennyi elég is volt az idei évből.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az NMHH piackutatása szerint csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

BNP Paribas Cardif: jóval motiváltabban dolgozunk a válság hatására és az állásunkat is jobban féltjük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.