hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1914
#1
2020-03-03
08:30:00

Fluktuáció és toborzás-kihívás a kereskedelemben, FMCG-szektorban

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az utóbbi időben megcsappant a bérlők száma a vásártéren.

#3
Store Insider
2020-01-17

A GVH megállapította, hogy jogsértők voltak a televízióban bemutatott hősugárzó készülék hirdetései.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-10

Gal Gadot lett a márka új reklámarca.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Tízből hét cég már rendelkezik saját weboldallal.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Az Ynsight Research arra kereste a választ, hogy melyik üzletlánc a legnépszerűbb az online térben. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-06

A hizlaldában nevelt 26 ezer állatot a hatóságok elpusztítják.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Interjú Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food értékesítési igazgatójával.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A weboldal a magyar szőlők, borok és borvidékek bemutatására fókuszál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.