hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 230
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

Jótékony célból fogott össze sok méhész és az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Az Európai Parlament szakbizottsága elégtelennek találta a beporzó rovarok védelméről szóló javaslatot.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Pályaorientációs szakmai délutánt szervezett az Agrármarketing Centrum

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakértők egyetértettek abban, hogy a rovarok 2018-as, tömeges elhullását nem egyetlen tényező idézte elő.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Csaknem kétszázezer gyermek kóstolt mézet az akció keretében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A magyar állam a fekete földrész egyes régióinak mezőgazdasági fejlődését igyekszik elősegíteni a projekttel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A gond az, hogy az uniós méhészek ennek csak a felét tudják előállítani.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-05

A hazai biotermék-előállítás legfőbb előírásai, gyakorlata és logózása.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-17

Elindult az őszi mézkampány.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A szomszédos országok árszintjével nehéz versenyezni, és az európai kereslet is visszaesőben van.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.