hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 247
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Megjelentek az agrár- és élelmiszeripari cégek által igénybe vehető átmeneti támogatásokról szóló rendeletek.

#2
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#3
Store Insider
2020-05-22

Az agráriumban és az élelmiszeriparban is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Hat startup mutatkozott be a NAK TechLab második alkalommal megrendezett befektetői eseményén.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

A tárca épületének erkélyére telepített kaptárban 50-60 ezer méhegyed dolgozik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Két tonna mézet kaptak az Országos Mentőszolgálat, valamint a Szent László és a Korányi kórház dolgozói.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Idén a mennyiségi célokat várhatóan felülmúlja az autógyártó méztermése.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az átlagosnak mondható hozamok ötödére számítanak a méhészek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A lépések a koronavírus okozta válság által leginkább sújtott mezőgazdasági és élelmiszerpiacokat érintik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Már elérhető a hivatal új, növényvédő szeres kezelések bejelentésére szolgáló elektronikus felülete.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.