hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Japán tudósok rájöttek, miként lehetne mesterséges módszerekkel helyettesíteni a beporzó méhek munkáját.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Növényvédő szerekkel kapcsolatos kérdéseket válaszol meg a Wessling.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

A tárca épületének erkélyére telepített kaptárban 50-60 ezer méhegyed dolgozik.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az átlagosnak mondható hozamok ötödére számítanak a méhészek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

Az agrárminiszter szerint az Európai Bizottságnak újra kell nyitnia a mézirányelvről szóló dossziéját.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

Rangos szakmai elismerést nyertek az ALDI vállalati felelősségvállalási projektjei.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Konferenciát tartott a szegmens fenntarthatóságáról a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

Jótékony célból fogott össze sok méhész és az Agrármarketing Centrum.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Az Európai Parlament szakbizottsága elégtelennek találta a beporzó rovarok védelméről szóló javaslatot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.