hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A Nébih megkezdi a tájékoztató és adatbekérő levelek postázását az érintett termelők részére.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Tovább szigorodnak a méhgyilkosnak ítélt hatóanyagok mezőgazdasági felhasználásának szabályai.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Az agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A gyomirtónak kitett méhek elveszítik a hasznos bélbaktériumaik egy részét.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A szervezők a korábbi tapasztalatok alapján 6-7 ezer embert várnak a jászberényi eseményre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.