hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Japán tudósok rájöttek, miként lehetne mesterséges módszerekkel helyettesíteni a beporzó méhek munkáját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

A tavalyi méztermés csak közepes lett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

A szakértők egyetértettek abban, hogy a rovarok 2018-as, tömeges elhullását nem egyetlen tényező idézte elő.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A Közös Agrárpolitika csak jelentéktelen mennyiségű forrást biztosít az ágazat számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A Nébih működteti a vonalat.

#7
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

A Nébih megkezdi a tájékoztató és adatbekérő levelek postázását az érintett termelők részére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.