hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Az átlag harmadát-negyedét érik csak el a hozamok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Idén a mennyiségi célokat várhatóan felülmúlja az autógyártó méztermése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

A tavalyi méztermés csak közepes lett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-05

A gond az, hogy az uniós méhészek ennek csak a felét tudják előállítani.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A szomszédos országok árszintjével nehéz versenyezni, és az európai kereslet is visszaesőben van.

#6
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#7
Store Insider
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Pedig a hazai méztermés idén felettébb megnyugtató képet mutat. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Van ahol éves szinten 50 százalékkal megcsappant a méhállomány.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-06

Közepes alatti termés, alacsony felvásárlási ár és egy, a méheket tizedelő kórokozó terjedése is nehezítette a munkát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.