hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 208
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Egyelőre Szegeden, Győrben, Tatabányán lehet kapni az évekig használható táskákat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Ötvenöt törvénytelenül tartott állatot találtak a helyszínen.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy új projekt jelentősen mérsékelheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Január közepétől többszörhasználatos pohárban adják ki az elvitelre szánt kávét Bécsben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.