hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 582
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Tulajdonképpen korszakos jelentőségű tilalmat fogadott el az EU általános ügyekkel foglalkozó tanácsa.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-10

Az egyszer használatos műanyag termékek visszaszorításában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Összeségében azért még így is lagymatag.

#7
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Öt hónap alatt 68 szervezet és vállalat csatlakozott – a régióban vezető szerephez juthat Magyarország.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.

#10
Store Insider
2019-04-11

Műfű, műanyagtojás, műanyagkosár és temérdek felesleges csomagolás? Ne műanyagot hozzon a nyuszi!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.