hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 766
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

Érkezik a poharas verzió.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Az idei újdonságok közül kiemelkedik az antibakteriális toll és filctoll.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Az új szabályok többek között összhangban vannak a tisztességes kereskedelmi gyakorlattal is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az áruházlánc frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, környezetbarát megoldásait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Műanyag szívószál nélkül lesznek kaphatóak a Nutricia FSMP termékek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Egy brit cég rendkívül fenntartható megoldást kínál a mindennapi betevő protein megtermelésére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Új eszközzel bizonyítja a fenntarthatóság melletti elkötelezettségét a Henkel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.