hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 734
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-25

50 milliárd forint keretösszegű pályázatra nevezhetnek vállalkozások.

#3
Store Insider
2020-05-20

Semjén Zsolt visszavonta az egyszer használatos műanyagok betiltását szorgalmazó törvényjavaslatot. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Fenntartható csomagolást fejlesztett ki az eldobható műanyag edények kiváltásához egy hongkongi cég.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

A környezetvédelmi szervezetek által üdvözölt döntés több iparágat is sürgős lépéskényszerbe hoz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-15

Május végére végleg kivonja portfóliójából az egyszer használatos műanyagokat az Auchan.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

További egyszer használatos műanyagtermékek betiltását javasolja az ITM.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Az Unilever a fővárosi a Szent László Kórházat is támogatja egy kamionnyi Domestos fertőtlenítővel.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.