hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 639
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari cége kiadvánnyal segít csökkenteni a műanyag hulladék mennyiségét.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2019. évi díjazottjai!

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Az új találmány részben már óceáni eredetű plasztikból készül.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

Az aludoboz végtelenszer újrahasznosítható.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

A vállalat egyre intenzívebben küzd a műanyaghulladék felszámolásáért.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-07

Több fronton csökkentik működésük környezetterhelését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

Újfajta biológiailag lebomló műanyaggal örvendezteti meg az ökoszisztémát egy brit feltaláló.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Cipők, flakonok, PET-palackok és számos egyéb szemét is „horogra akadt” az akcióban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

Tavaly mintegy négyezer bejelentés érkezett az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerébe.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-25

November 15-ig lehet jelentkezni az ötödik Év Gyára versenyre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.