hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Új zöldítési hullám söpör végig a vállalat áruházain.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Három tonnával csökkenti éves műanyagfelhasználását a Tesco.

#4
Store Insider
2019-07-01

Szabaduljunk meg a műanyagoktól legalább 31 napra!

#5
Store Insider
2019-04-11

Műfű, műanyagtojás, műanyagkosár és temérdek felesleges csomagolás? Ne műanyagot hozzon a nyuszi!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.