hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

A Henkel 50%-kal csökkenti a szűz fosszilis alapú műanyag felhasználást.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

Az áruházlánc egységeiben kapható termékek garmadája kap új csomagolást.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A cég a márkalogó helyett a palack újrahasznosítására biztató grafikát tesz a záróelemekre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-24

Jól fogy a piacon az amerikai fejlesztésű, ehető kanál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

A WESSLING felmérte a magyarországi édesvizek mikroműanyag-tartalmát.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

A vállalat megközelítőleg 2 milliárd svájci frankot ruház be.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

GfK tanulmány: az európaiak több mint 53%-a szerint a műanyaghulladék a legnagyobb globális környezeti  kihívás.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

Az online bevásárláshoz újrapapír táskákat kínál az áruházlánc.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.