hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-10

Az egyszer használatos műanyag termékek visszaszorításában.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Siker esetén a technika nagyban elősegítheti a cég 2025-re kitűzött céljainak megvalósítását.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Újabb tanúbizonyságát adta a környezettudatosság iránti elkötelezettségének a Nestlé.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#9
Store Insider
2018-10-24

Az EP támogatja a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítását.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.