hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Store Insider
2020-05-20

Semjén Zsolt visszavonta az egyszer használatos műanyagok betiltását szorgalmazó törvényjavaslatot. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-25

A műanyagipari értéklánc több mint 100 szereplője írta alá a Műanyagkörforgási Szövetség nyilatkozatát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

A termékben határérték feletti melamin kioldódást mért a francia hatóság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-20

Szennyezők a tiszai ártérben felhalmozódott PET-palackok

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A cég acél- és műanyagipari alapanyagokat, illetve non-food FMCG termékeket forgalmaz.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-10

A Dow Chemical és a DuPont egyesülése stílusos lezárása lenne a fúziókban tobzódó 2015-ös esztendőnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.