hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#6
Store Insider
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Portugál, kubai és vietnámi ételeket árulnak az új truck-ok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Kizárólag környezetbarát csomagolású termékek kerülhetnek a folyosók polcaira.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.