hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

Közös sört ad ki a Dreher és a Mad Scientist.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Harmadszor tartották meg a közönségszavazást, amelyen két kategóriában hirdettek győztest.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Többek között a Cookie Monster, Fehér nyúl APA, Boris the Blade kaptak elismerést Diósgyőrben. 

#4
Store Insider
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#5
Store Insider
2017-04-07

Átadták az év legrangosabb kézműves sörös díjait.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

A nagydíjat is egy magyar sörfőzde, a Horizont kapta.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-10

A látogatók csak úgy kapkodták a fejüket a tömérdek specialitás között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.