hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 224
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Békés megye nagy részén megszűntek a madárinfluenza miatti megfigyelési körzetek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Május közepén már megállt a lejtmenet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

A termelők és a baromfiiparban tevékenykedő élelmiszeripari cégek is részesülhetnek a forrásból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

Az intézkedés elsődleges célja a betegség továbbterjedésének megakadályozása.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Battonyán és Nagykamaráson is kimutatták a vírust.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Meghosszabbították a madárinfluenzával kapcsolatos uniós védintézkedéseket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A szakmai szervezetek a harmadik országokból érkező import átmeneti korlátozásával kezelnék a helyzetet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

A Bács-Kiskun megyei gazdaságokban forgalmi korlátozást vezetett be a Nébih.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Az állam az érintett gazdáktól egyes esetekben akár a beruházási költség felét is átvállalhatja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.