hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Az Európai Tejbizottság a termelés önkéntes mérséklésében látja a megoldást a tejtúlkínálat kezelésére.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Bevezették az unióban magántárolási támogatást a marhahúságazat egyensúlyának megőrzése érdekében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A lépések a koronavírus okozta válság által leginkább sújtott mezőgazdasági és élelmiszerpiacokat érintik.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az izoglükózgyártó vállalkozások kötelezettségeit is rögzíti a rendelet.

#5
Store Insider >> 20 évesek vagyunk
2016-11-28

15 milliót kapnak a magyar gazdák.   

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-08

A közép-európai tejtermelők és sertéstenyésztők megsegítését szeretnék kieszközölni  a szervezetnél.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-16

Egy brüsszeli csúcstalálkozón Feldmann Zsolt átfogó válságkezelést szorgalmazott a szektorok kisegítéséhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-04

A cukor óriásit zuhant.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-17

A módosítások várhatóan a termeléshez kötött támogatásokat és a zöldítést is érinteni fogják.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-02

A tagállamok az első félévben tehették meg javaslataikat a kívánt változtatásokat illetően.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.