hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 178
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Több tízezer gyermek asztalára jut idén is a Magyarok Kenyeréből.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Magosz elnöke szerint túl alacsony a hazai gyártású élelmiszerek felhasználásának aránya.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Idén jelentős újdonsággal indult a Magyarok Kenyere program.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A gazdák adományait a koronavírus sem állíthatja meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

A Magosz elnöke szerint a mezőgazdasági munkavégzést a járvány nem akadályozza.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-23

Idén 791 tonna búza gyűlt össze, közel 5700 magyar gazdától.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-30

De csak 200 ezer gazdálkodik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Többek között ezt a kérdést is megvitatták a NAK bálványosi kerekasztal-beszélgetésén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.