hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2959
#1
Store Insider
2019-03-22

Robotizálással, képzésekkel, a szakemberek elismerésével küzdenek a munkaerőhiány ellen a Mapeinél.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Országos kutatásban vizsgálták a hazai fogyasztók folyadékbevitellel kapcsolatos szokásait.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az élelmiszerárak emelkedése növelte az inflációt - nyilatkozta az MNB főosztályvezetője.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Persze előtte azért egy kicsit kipofozták.

#10
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.