hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 931
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#2
Store Insider
2019-03-21

EU-s pénzből „intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszert” épített ki a Nébih.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#6
Store Insider
2019-03-08

A Material-Plastik Kft. több mint 3 milliárd forintos beruházása révén tíz év múlva megduplázhatja termelését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A fogyasztás dinamikája idén 4 százalék körülire lassulhat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Rendületlenül folynak a Digitális Agrárakadémia elindításának előkészületei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.