hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 149
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Úgy tűnik, nem csak a csokoládé miatt sötétbarna az ital.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

A csokoládé kedvező élettani hatásának fokozhatóságát vizsgálják a Szent István Egyetem kutatói.

#3
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-06-30

Az édes jégkrémek különlegessége, hogy nem csak gluténmentesek, nem tartalmaznak tejet sem. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

Kiválasztották a Magyarország Cukormentes Tortája verseny döntőseit.

#5
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-29

Az ALDI HAPPY HARVEST reggeliző termékcsaládja több újdonsággal is bővült! (x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-13

A növényi alapú élelmiszerek a mindennapi kiegyensúlyozott étrendünkbe ugyanakkor szintén beilleszthetőek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Elszabadult a Xylella fastidiosa.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-03

Az enyhe tél közvetve jelentős terméskiesést okozhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Listáztuk 2020 legfontosabb trendjeit.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

A Nébih kéri a lakosságot, hogy aki vásárolt a termékből, ne fogyassza el azt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.