hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 133
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

Az ideiglenes egységekben a vásárlók száma idén a 100 000-es határt is meghaladta.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A tokaji aszú a karácsonyi vacsora mintaszerű kísérője lehet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Semleges íze miatt a pulykahús kiválóan társítható a legkülönfélébb fűszerekkel és alapanyagokkal.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

A terméket a diszkont bármelyik üzletében visszaveszi.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-28

Szalmonellát mutattak ki a termékben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Győztest hirdettek a Budapest desszertje versenyen.

#7
Store Insider
2019-09-03

A  brit gin-tradíciót megújító Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A túlzásba vitt sóbevitel súlyos egészségügyi következményekkel járhat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Számos tényező rózsás közeljövőt vetít előre a szegmens számára.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.