hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3539
#1
2020-07-31
18:00:00

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

"Felelős vállalatként termékeink 95%-a már a jövő csomagolásában, az aludobozban kerül forgalomba."

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Digitális felkészültségben ugyanakkor széles szakadék tátong az egyes szektorok között.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az Agrárminisztérium új eszközzel segíti a mezőgazdasági termelők piaci pozíciójának erősítését.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

A cég 15 éve vezette be a HACCP rendszerét.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Megjelentek az agrár- és élelmiszeripari cégek által igénybe vehető átmeneti támogatásokról szóló rendeletek.

#10
Store Insider
2020-06-22

A HELL ENERGY Magyarország Kft. elnyerte az Energiatudatos Vállalat 2020 díjat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.