hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3426
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

Éves szinten 3-5 százalékkal nőtt a termelés.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-10

Halburgerrel és aszalt szilvás pulykakolbásszal készült szendviccsel gazdagodott a cég kínálata.

#3
Store Insider
2019-12-09

Elektronikus polccímkékkel és központi, felhő alapú árazással szerez versenyelőnyt a hazai Euronics hálózat.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

A Tesco szerint a rendszerváltás óta változatosabb lett az ünnepi menü, de esetenként több stresszel is jár a karácsony.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Agrárszektor 2019 Konferencia: az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-03

1989-től volt a GfK Hungária ügyvezetője.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az ismeretlenek hamis nyereményjátékkal próbálják kicsalni az emberekből a személyes adataikat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A hálaadás története az 1600-as évekre nyúlik vissza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.