hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3300
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-24

A design bronz minősítést szerzett egy rangos nemzetközi versenyen.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

Fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A gyermeknap kiemelt figyelmet kap májusban az Élelmiszerbanknál.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A grillparty kampányt a Spice készítette.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Mennyiben követel meg más paramétereket egy kényelmi üzlet?

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A Tetra Pak újabb piacokon vezeti be ismét az eredeti Tetra Pak csomagolást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.