hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Ezek a magyar televíziós hirdetések birizgálták leginkább a nézők érzelmeit a járvány alatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az áruházlánc számára kiemelten fontos a Vedd a hazait! kezdeményezés támogatása.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

A boltokban a szájat és az orrot eltakaró eszközt továbbra is viselni kell.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Népszerű lett az idősek körében is a házhoz szállítás az Allee adatai szerint.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

Még több fenntartható termék!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A Zalai Szafari Klub Vadásztársaság két tonna vadhúst adományozott nélkülöző zalaegerszegi családoknak.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk a vírus jelenlétéről.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Plakátkampánnyal bővül a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.