hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#2
Store Insider
2019-01-14

Nem kíván élni a 400 órás túlórakeret lehetőségével a MediaMarkt - jelentette be a társaság.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-07

A hőség miatt jelentősen megnőtt a ventilátorok, klímaberendezések forgalma az áruházláncoknál.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Helyenként ugyanakkor a rövidebb műszakban is jól lehet keresni.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-12-08

Profit warninggal lepte meg ma a piacokat a német Metro AG, a társaság közölte, hogy 2011-es eredménye elmaradhat a tavalyi évitől. A hírre 10%-ot zuhant a részvények árfolyama a mai kereskedésben.

 

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2008-07-30
A közelgő olimpiára készülve jövő héten elindulnak a kiskereskedelmi láncok akciói. A jelenlegi, kiszámíthatatlan gazdasági környezetben alig jósolható meg a fogyasztás alakulása, így a cégek nehezen vágnak bele drága marketingkampányokba.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.