hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1558
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-29

Dr. Drexler Dóra, az ÖMKi ügyvezetője az IFOAM Organics Europe elnökségében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

A most aláírt megállapodás 5 éves időtartamra vonatkozik.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

A helyreállítási alap létrehozása vízválasztó jelentőségű lehet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Az agrárminiszter szerint a stratégiában meghatározott célértékek némelyike túl ambiciózus.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-20

Jelöletlen influenszer-reklámokért bírságolt a Versenyhivatal.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Mind ennek persze előfeltétele, hogy a megfelelő technológiai partnerek egymásra találjanak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-15

Az OTP tőkealapja megszerezte a Nagisz Csoport többségi irányítását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-15

A kölcsönös segítség a mezőgazdaság és a gasztronómia fejlődéséhez egyaránt hozzájárul.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Új taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.