hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 264
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

4,2 milliárd forintból valósult meg a beruházás.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

Ma van a 45. környezetvédelmi világnap.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

12 milliárd forint fenntartható alternatív rost technológia kialakításába.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A biomassza alapú gazdaságra fókuszál a részleg.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Magyarországon is egyre népszerűbb a megújuló energia mezőgazdasági használata.

#6
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#8
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

#10
Store Insider >> pályázat
2019-01-18

Mezőgazdasági üzemek, illetve kisebb élelmiszeripari cégek továbbra is nyújthatnak be kérelmet a támogatásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.