hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 273
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Növényi alapú élelmiszerekkel bővül a cég szortimentje.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Dr. Szoboszlai Izabella kinevezése hat évre szól.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

Idén negyedik alkalommal kerül megrendezésre a S.Pellegrino Young Chef verseny.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Az élelmiszerekkel kapcsolatos mély meggyőződésekről készíttetett felmérést az OTP Agrár.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

A karitatív célú kommunikáció is sértheti a fogyasztóvédelmi szabályokat

#8
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.