hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1113
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

A hulladékderbi a pillepalackhajók megépítésével indul pénteken, vasárnap reggel pedig elindul a mezőny.

#3
Store Insider
2019-06-06

A GVH ismét számszerűsítette tevékenységének társadalmi hasznát.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

Többek között retket, karfiolt és krumplit is elfogadnak a vendégház italmérésében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Az Agrárminisztérium államtitkára „szokatlanul modernnek” nevezte a jogszabálytervezetet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Gyártói pálfordulás - természetes receptek a legnagyobbaknál.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.