hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 467
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-15

Magyarország és Szerbia hatalmas potenciállal rendelkezik az IT szektor és a mezőgazdaság területén.

#2
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#3
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Az üzletlánc 50 tonnával csökkenti sajátmárkás termékeiben az édesítőanyag mennyiségét.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

DON toxin szennyezettsége miatt két zabkása már a legelején elbukott a Nébih terméktesztjén.

#7
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-03-26

3 szempont, amire a mentes vásárló figyel!

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Növényi alapú élelmiszerekkel bővül a cég szortimentje.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A részvétel piacra lépési lehetőség a teljes közel-keleti és ázsiai térségbe is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.