hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A pulyka húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Jégvarázs.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A Debreceni Egyetem kutatóinak új technológiájával akár egy év alatt elérhető az egyedek ivarérettsége.

#7
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

Egy új, tökéletesen természetes anyag rendkívül sokáig tudja frissen tartani az élelmiszereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.