hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-01-15

Az elmúlt 50 évben ezek az informatikai projektek voltak a legnagyobb hatással a világra. Az egyik a vonalkód.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-03

Az okoshűtők új generációjával jelentkezett az LG.

#4
Store Insider
2019-12-13

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. (x)

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Nagyvállalati partnerekkel erősítve indul az első hazai agrárinkubátor program.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az új inkubátor stratégiai elhelyezkedése ideális helyszín a nemzetközi piacra lépéshez.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Élelmiszer-gazdaságunkban 60 százalékkal nagyobb termelési potenciál van.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Ki tudja-e használni a DNS-adatbázisokat a kereskedelem?

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-28

Kulcsszavak a fenntarthatóság és az átláthatóság.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-10

Az agrárdigitalizáció a következő évtized legnagyobb lehetőségét jelentheti az ágazatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.