hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A magyar fejlesztésű program gyors, alapos és egyszerű.

#8
Store Insider
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Innovációs ötletverseny a fenntarthatóság jegyében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.