hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4378
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-25

Interjú Ondré Péterrel, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjével.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Összesen közel 20 ezer méhész 1,2 millió méhcsaládja számára jelenthet segítséget.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

Éppen ebből a célból szervezett egyeztetést az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

A Közös Agrárpolitika 2020 utáni reformjával kapcsolatban fogalmaztak meg kéréseket a tanácskozáson.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

Az OMÉK-ot népszerűsítő énekekkel lehet nevezni a versenyre.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A természet megköszöni, ha betartjuk őket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Hiába mutatott mostanában javuló tendenciát az időjárás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Hatalmas lehetőséget jelentenek a szektor számára az uniós halászati támogatásokat érintő szabályok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

Alapja az igénylő tevékenysége keretében foglalkoztatottak száma.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

Az Európai Bizottság a következő három évben uniós szinten 120 millió euróval patronálja a szektort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.