hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4523
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A sertéspestis piaci hatásai: élénkülő kereslet, növekvő költségek - sok kisebb vágóhíd bezárhat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

Az együttműködés elsősorban a kormányzati munka hatékonyságának növelését célozza.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Kevesebb állati fehérje és banánbetegség - FAO elemzés a világkereskedelmi trendekről.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A madárinfluenzát követően ma már túltermelés mutatkozik a lúdágazatban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

Fellendülhet a minőségi élelmiszerek kereskedelme az unió és a világ legnépesebb állama között.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-08

A magyar állam a fekete földrész egyes régióinak mezőgazdasági fejlődését igyekszik elősegíteni a projekttel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-11-06

Fele annyi jégkárt jelentettek, mint a védekezés nélküli utolsó évben

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

Az olasz élelmiszer termelők szövetsége kidolgozta az olasz piacon lévő veszélyes élelmiszerek "fekete listáját". Közöttük van a magyar baromfihús is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.