hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4570
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Erősödik a holland sertéshús-kivitel. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Újraindíthatók a kacsolatok, bár az USA lényegesen jobb tárgyalási pozícióból indul. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Novemberben 70 százalékkal volt magasabb az ára, mint egy évvel korábban.

#5
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-01-15

A mikrobiom a második ujjlenyomat: pontos összetétele személyenként más és más.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-15

Bővíti tevékenységét az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Az agrárminiszter szerint a gazdák kiszámíthatóságra és stabilitásra számíthatnak a támogatáspolitikában.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

Főleg a bioüzemanyagok iránti kereslet gerjesztette a drágulást.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

2019 középhőmérséklete országos átlagban 12,19 Celsius-fok volt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Tavaly a növénytermesztés területén változatos eredmények születtek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.