hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4313
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A húsvét előtti hetekben 30-35 százalékkal több tojást vásárolnak a háztartások, mint általában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

A hálózat tavaly messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-15

Magyarország és Szerbia hatalmas potenciállal rendelkezik az IT szektor és a mezőgazdaság területén.

#5
Store Insider
2019-04-15

A beruházás teljes összege  több mint 405 millió Ft volt, melyből közel 195 milliós támogatást nyújtott a kormány.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

160 település 467 szakképző intézménye várta az érdeklődő diákokat a Szakmák Éjszakája rendezvénysorozaton.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Idén is folytatódik az öntözésfejlesztés.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok nem csak a szakma számára tartogat érdekfeszítő programokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-08

A magyar fél az élelmiszeriparra a vízgazdálkodásra és a mezőgazdaságra helyezte a hangsúlyt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.