hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4749
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

A beruházások legnépszerűbb céljai az IT fejlesztések.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Sok cégnél maradhat meg a home office és a csökkentett munkaidő.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

Szakmai információk nyáron is! Fókuszban az újranyitás és bizonyos bolti technológiák használatának előnyei.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

A növényi olajok és a tejtermékek nyomták meg a FAO élelmiszerár-indexét, míg a hús és rizs ára csökkent.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Augusztus 7-8-án bárányhúst népszerűsítő Bárány napokat tartanak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-03

Íme, a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyertesének válasza az éghajlatváltozás mérséklésére.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-03

A 825 millió forintos beruházást Ginop támogatásból, illetve saját forrásból valósította meg a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-29

Dr. Drexler Dóra, az ÖMKi ügyvezetője az IFOAM Organics Europe elnökségében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-29

Az új termékeket természetes összetevők alkotják.

#10
Store Insider
2020-07-27

Miért fontos a gabonák rendszeres mikotoxin-vizsgálata? Parányi méregkeverők a Laboratorium.hu-n.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.