hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4460
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A táplálkozási problémák egyéb formái azonban nagyon is jelen vannak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

Az üzem kapacitása évi 100 ezer tonna lesz.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén nagy hangsúlyt helyeznek a fiatalok megszólítására az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari eseményén.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-13

A genetikai erőforrások megőrzésének fontosságáról beszélt az agrártárca környezetügyért felelős államtitkára.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-13

Mintegy 70 milliárd forint támogatásban részesülhetnek idén az élelmiszeripari vállalkozások és borászatok a vidékfejlesztési programban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Hazánk mezőgazdasága és környezetgazdálkodása helyenként már most vízhiánnyal küzd.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A cég biotechnológiával gyárt élelmiszeripari és kozmetikai termékekhez GMO-mentes összetevőket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.