hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#2
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-01-15

A mikrobiom a második ujjlenyomat: pontos összetétele személyenként más és más.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A NAK a konzerviparban használt számos technológiát mutatott be mélyrehatóbban a résztvevőknek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-21

A mikroorganizmusok fontos szerepet játszanak az élelmiszer-biztonságban. Mire kell figyelnünk?

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

A Laboratorium.hu "Ésszel a kosárba!" újabb része a mikotoxinokkal foglalkozik. Mire figyeljünk a vásárláskor? (x)

#6
Store Insider
2019-09-27

Szemléletformáló kampány indult az OMÉK-on. (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

A probiotikumok például effektíve hozzájárulhatnak egészségünk védelméhez.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

Egy balti cég csupán víz, levegő, áram és némi baktérium felhasználásával tud tápláló fehérjét létrehozni.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Nemzetközi tudósok immár a genetika tudományát is bevetnék a klímaváltozás elleni küzdelemben.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.