hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#3
Store Insider
2017-09-14

Idén már a szezon közepén véget ért a gyalult tök gyártása az albertirsai székhelyű Mirelite Mirsa Zrt.-ben.

#4
Store Insider
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#5
Store Insider >> rovataink >> Top 50 innovátor
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A NAK felsőoktatási kerekasztal megbeszélést szervezett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A képzésben alkalmazott túlhaladott technológiák miatt a megszerzett tudás piaci relevanciája alacsony.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

A programban Magyarországot az ÉFOSZ mellett a MIRELITE MIRSA Zrt. képviselte.

#9
Store Insider >> rovataink >> márkák
2016-04-26

A kitüntetést tisztességes kereskedelmi és szolgáltatói magatartásukkal érdemelhetik ki a vállalatok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-17

A minőség ügye iránt bizonyíthatóan elkötelezett agrárgazdasági szervezetek pályázhatnak az elismerésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.