hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-08

Nem is kevéssel.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Az első kilenc hónapban összességében a teljes ásványvízpiac is bővült.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

A Mizse továbbra is dobogós a Magyarországon forgalmazott ásványvízmárkák versenyében.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Ismét a Mizse forgalmazója a legdinamikusabban fejlődő ásványvízcég.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A felvásárlási árak igazodnak a piaci folyamatokhoz.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-13

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.